wtorek, 21 lutego 2012

Zawieszka - 100 % Iza:)

Tym razem od początku do końca praca samodzielna, począwszy od wyboru kamieni, kolorów, poprzez pomysł ze skręceniem sznureczków, łącznie z przyszyciem zawieszki, podklejeniem skórką i zaimpregnowaniem. Oj, będę nosić! Marzyły mi się agaty:) Jeszcze poprosiłam o kolczyki, może dostanę? Jak wystarczy tego dziewiecioletniego zapału:) Iza czyta Wasze komentarze po kilka razy. Dzięki nim motywacja twórcza jest baardzo duża. Dziękujemy! Fajnie, że zaglądacie i że jest Was coraz więcej.
Przesyłamy buziaki.

8 komentarzy:

  1. No, po prostu CUDO!!!! Iza całkiem mnie zawstydza, bo mój kilkakrotnie zaczęty sutasz leży gdzieś w kącie...zabrakło mi cierpliwości!! Chylę czoła:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, po prostu CUDO!!!! Iza całkiem mnie zawstydza, bo mój kilkakrotnie zaczęty sutasz leży gdzieś w kącie...zabrakło mi cierpliwości!! Chylę czoła:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wisiorek :) Mama może być dumna z córci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zawieszka! Wprost trudno uwierzyć, że zrobiona przez dziewięciolatkę. Muszę pokazać ją mojej trzynastolatce, może i ona załapie bakcyla... Pozdrawiam Was obie- mamę i córkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Izunia, czy Wy z mamą przypadkiem nie urządzacie zawodów???
    Bo jeżeli tak, to niech Mama bardzo uważa,aby nie zostać w tyle:)))
    Oczywiście żartuję i wiem że jeszcze dużo się od Mamy będziesz uczyła.A zawieszka jest śliczna.
    Przesyłam moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna zawieszka, świetnie zesawione kamienie:-)

    Izuniu, w tajemnicy Ci coś powiem - zainspirowana przez Ciebie kupiłam sobie na allegro mebelki do moich zestawów herbacianych :D SOBIE! Dzięki Tobie mam mnóstwo frajdy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zesTawione miało być.... Naprawdę zawieszka jest super:)

      Usuń
  7. Zawieszka przepiękna, masz ogromny talent kochanie. Jeszcze troszkę ćwiczeń i będziesz takie cudeńka jak Mam robić. Póki co zawieszka jest wspaniała i świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń