wtorek, 7 lutego 2012

Kropy i kropeczki


 
Karteczka przygotowana przy wyłącznym udziale mojej "scraperki", która dzisiaj zakosiła mi wszystkie akcesoria karteczkowe, na ogół prezenty od Was (skromne to zasoby, ale jednak:)), poukładała je w swojej komódce i zamierza tworzyć. Dlaczego akurat teraz postanowiła przygarnąć moje papierki i inne przydasie? Bo wczoraj dostałyśmy pewną przesyłkę. Przesyłka oprócz spodziewanych i niespodziewanych rzeczy dla mnie (o tym będzie u mnie niedługo) zawierała wspaniałości, którymi dziecię jest absolutnie oczarowane! I samo pstrykało foty, tworząc przeróżne aranżacje. Modrak, dziękuję w imieniu zachwyconej Izy! Pokazuję tylko jedną fotkę, za to ze wszystkim.
A teraz wyzwaniowa karteczka. Wyzwanie ogłoszone w Szufladzie. Bardzo wdzięczny temat, a Twórczynie Szuflady pokazały wspaniałe rzeczy. 

Karteczka Izy na razie na wyzwanie, ale zostanie wykorzystana w pewnym tajemniczym celu:) 

5 komentarzy:

  1. Oj tam, nie narzekaj ;) Dziecie wie co robi :)Śliczna karteczka powstała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się ma tak zdolną Córeczkę to trzeba się godzić i z konsekwencjami tego:)))))Przecież musi mieć materiały do Swoich dzieł:)A karteczka śliczniutka.
    Pozdrowionka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka.Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! moja córa też czasem coś wytworzy kartkowego, ale raczej pozostaje przy art-journalingu :) Do niedawna nawet nie wiedziałam, ze to się tak fachowo nazywa, hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Gratuluje zdolnej córeczki. Piekna karteczka!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń