niedziela, 17 lutego 2013

Narnia z pudełka po butach, czyli co kryje stara szafa

Stara szafa to pudełko po butach, zaś w środku, gdy zdejmie się pokrywę, znajduje się makieta wykonana do szkoły. Nie wiem, jak to się stało, że wymyśliłyśmy tę szafę, ale udało się fajnie i szybko wykonać całość. 
Jest wszystko, co być powinno: rzeka z reklamówki, zamek Ker-Paravel z Adasia klocków drewnianych, góry z torebki papierowej, domek bobrów i domek Pana Tumnusa z wiórków drewnianych prosto z szopy, drzewa z gałązek świerku, sosny i tui, mostek z tektury falistej (barierkę Iza zawodowo dokleiła z wiórków), całość pokryta sztucznym śniegiem. Jest i latarnia.
Klucz do szafy to gotowa zawieszka, zaś uchwyty to jakieś śrubki.
Zapomniałam! Jest jeszcze Kamienny Stół z krzemieni przyniesionych kiedyś z pola przez dzieci.
I niech żyje klej z pistoletem! Inaczej byśmy tak szybko i łatwo tego nie zrobiły.
A swoją drogą, to jestem ciekawa, jak poradzi sobie reszta klasy. Można było też narysować.
Wszystko się składa, więc będzie łatwe w transporcie.
Na żywo robi wrażenie.
Miłego oglądania!
Iza i Kasia





 Powyżej Kamienny Stół.
 Tu jest domek Pana Tumnusa.

Iza jest zachwycona Wyróżnieniem, jakie otrzymała od Kasi i szalenie się cieszy, że przybyło jej obserwatorów. Dziękujemy serdecznie!

P.S. Szczere dzięki za tyle miłych słów pod ostatnimi postami, mała cieszy się, że kolczyki tak się podobały:)

8 komentarzy:

  1. Super praca! Pięknie Wam to wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa makieta :) Ale jesteście zdolne ;)
    No i gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ratunku, gdzie moja szczęka!?... Opadła na podłogę i potoczyła się gdzieś, a ja w szoku oglądam i podziwiam. Stół widzę pęknięty fachowo:) Narnia jak nie wiem co, naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta śnieżna, zimowa kraina wygląda obłędnie :) zapewne wiele czasu pochłonęło opracowanie takiego dzieła chylę czoła ... Wiele radości również mi sprawiło nominowanie Izy do WYRÓŻNIENIA w pełni na nie zasłużyła, mimo iż zaglądam tutaj od niedawna to ujęło mnie to w jaki sposób pracuje i pokazuje swoje dzieła, widać w tym ogromną pasję. To niesamowite. Oby tak dalej życzę kolejnych wyróżnień i wiele zapału w tworzeniu kolejnych COSI
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie- i kto by pomyslal ze z reklamowki moze powstac cos takiego?Rzeczka jak sie patrzy a cala makieta jest bajerancka:)Najbardziej urzekly mnie domki i ten snieg .Wspanialy pomysl a i wykonanie.CHYLE CZOLA I POZDRAWIAM,.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście niesamowite!!Wspaniały pomysł, wykonanie genialne! Bardzo miło mi się to oglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace:) pooglądałam i jestem pełna podziwu:) z wielką przyjemnością będę zaglądała częściej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń