wtorek, 6 maja 2014

Zabawa z papierkami - quilling i nie tylko

Podpatrując to, co robię, Iza wzięła się za zabawę z paskami papieru. Na pierwszy ogień poszły kolczyki dla mnie - jestem naprawdę zachwycona. Nosi się je super, bo przede wszystkim sa efektowne i lekkie.
Ja je tylko polakierowałam i założyłam bigle.


Potem poszło już "rzutem na taśmę". Iza wymyśliła koniczynki:



Potem naszyjnik-serduszko:



I wreszcie kolczyki dla cioci, na wzór tych moich.


Uważam, że papierowa biżuteria wbrew pozorom jest dość trwała, o ile jest utrwalona lakierem akrylowym.

Z innej beczki: moja ogrodniczka uwielbia kwiaty, wyhodowała więc nieco nasion nieśmiertelników i groszku pachnącego. Chciała je gdzieś wsadzić. Funduszy na odpowiednie skrzynki brak, więc udałyśmy się na strych, gdzie znalazłam stare proste skrzynki. Izie od razu zapaliła się lampeczka, postanowiła coś zmalować na takich starociach, które tylko oczyściła z kurzu. Akrylami namalowała kwiaty i zabezpieczyła warstewka lakieru. Całkiem fajnie to wygląda, choć trochę się rozmazało - za szybko chciała uzyskać oczekiwany efekt:) Mam nadzieję, że kury nie dobiorą się do kwiatków, bo szkoda by było pracy dziecka.


A na koniec rysunek do szkoły - bohaterka powieści "W 80 dni dookoła świata" - Aouda.
Jest jeszcze kogut podpatrzony w sieci, ale Iza miała na niego swój pomysł i nieźle się napracowała. Farb perłowych zabrakło w pewnym momencie. Kogut zajął II miejsce w szkolnym konkursie.



Pozdrowienia od Izy!

KasiaN

11 komentarzy:

  1. niezwykle pomysłowa i cudna bizuteria! a kwiaty wyszły sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Kogut naprawde wymiata. Dlaczego tylko drugie miejsce??? jestem pelna popdziwu dla pomyslow izy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Się dziewczyna napracowała :-) kolczyki bardzo pomysłowe, natomiast skrzynki mnie oczarowały - wyglądają wspaniale!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace bardzo piękne, aż się napatrzeć nie mogę :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdę mówiąc nie spotkałam się do tej pory z biżuterią wykonaną tą techniką. Jest to świetny pomysł. Efekt jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ta biżuteria jest świetna szczególnie pierwsze kolczyki, no a skrzyneczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Kogut górą! Świetny jest. Kolczyki urocze, szczególnie koniczynki :) Skrzyneczki ślicznie wymalowałaś, czekam na więcej :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Odgadłaś. To rzeczywiście pot- pourrie. Proszę podaj mi swój adres to wyślę obiecany prezencik.
    Lubię quillingową biżuterię, szczególnie podobają mi się koniczynki.
    Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Jakie ładne! Koniczynki są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta biżuteria nawet nie przypuszczałam że można ją zrobić z tych pasecków.

    OdpowiedzUsuń